Reklamácia

REKLAMÁCIA – AKO POSTUPOVAŤ

_____

Kontaktujte nás e-mailom. 

Zákazník môže kachle reklamovať tromi spôsobmi: 

1. Ak prepravná spoločnosť poškodí kachle pri preprave: 

Keď zákazník obdrží zásielku a všimne si že obal je poškodený, kachle neprevezme, podpíše kuriérovi doklad o vrátení / neprevzatí alebo  poškodení zásielky a zákazníkovi bude vrátená celá zaplatená suma na bankový účet alebo po dohode odoslané iné kachle. Obrázok ako prídu kachle zabalené: Obrázok 1.1.

Zákazník musí byť pri preberaní kachlí osobne prítomný. Kachle môže aj rozbaliť a skontrolovať pred kuriérom. Kachle prídu zabalené na EURO palete v dební. Na otvorenie debnenia je nutné mať pri sebe uťahovačku / vŕtačku  / skrutkovač. Ak po rozbalení zákazník zistí že je na kachliach niečo poškodené, kachle vráti. Podpíše kuriérovi protokol o neprevzatí / vrátení alebo poškodení zásielky a zákazníkovi bude vrátená celá zaplatená suma na bankový účet alebo po dohode odoslané iné kachle.

Obrázok 1.1.

2. Ak sa zákazník rozhodne vrátiť kachle do 14 dní bez udania dôvodu:

Každý zákazník má právo kachle vrátiť do 14 dní od prevzatia bez udania dôvodu, O vrátení nás informuje e-mailom na e-mailovú adresu peter@sucansky.sk . Kachle zákazník zabalí do toho istého balenia v akom mu boli kachle doručené:
2.1. Kachle položí na EURO paletu s podkladovou doskou (rovnako ako kachle obdržal) a podloží nohy hranolčekmi ak boli súčasťou dodania. Obrázok 2.1.
2.2. Kachle zabalí do bublinkovej fólie. Obrázok 2.2.
2.3. Kachle uchytí gurtňami a zatiahne. Obrázok 2.3.
2.4. Kachle zabední. Obrázok 2.4.
2.5. Nalepí štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu, ktoré mu my pošleme a tiež nalepí 5 nálepiek z každej strany balenia vrátane vrchu s označením KREHKÝ TOVAR (tieto nálepky tiež pošleme e-mailom). Obrázok 2.5.
2,6. Pošle nám 3-5 fotiek z rôznych uhlov aby sme videli kvalitu balenia.

Prepravu k nám do sídla našej spoločnosti objednáva naša spoločnosť. Zákazníkovi pošleme štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu ktoré nalepí na obal apolu s 5 nálepkami že sa jedná o krehký tovar. Po obdržaní kachlí pošleme zákazníkovi na účet celú zaplatenú sumu mínus náklady na jednu prepravu kurérom. (1 prepravu k zákazníkovi.)

ODPORÚČAME BALENIE PO DORUČENÍ NEVYHADZOVAŤ A ASPOŇ MESIAC SI HO PONECHAŤ!

Obrázok 2.1.

Obrázok 2.2.

Obrázok 2.3.

Obrázok 2.4.

Obrázok 2.5.

3. Ak sa zákazník rozhodne kachle reklamovať počas prvých 2 rokov používania:

Záruka na dodaný tovar je štandardne 2 roky. Každý zákazník má právo kachle vrátiť do 2 rokov s udaním dôvodu, O vrátení nás informuje e-mailom na e-mailovú adresu peter@sucansky.sk . Pošle nám fotku problému a ak sa nenájde riešenie, tak kachle zákazník zabalí do toho istého alebo podobného balenia v akom mu boli kachle doručené:
3.1. Kachle položí na EURO paletu s podkladovou doskou (rovnako ako kachle obdržal) a podloží nohy hranolčekmi ak boli súčasťou dodania alebo nohy kachlí tesne podloží iným spôsobom. Obrázok 3.1.
3.2. Kachle zabalí do bublinkovej fólie. Obrázok 3.2.
3.3. Kachle uchytí gurtňami a zatiahne. Obrázok 3.3.
3.4. Kachle zabední. Obrázok 3.4.
3.5. Nalepí štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu, ktoré mu my pošleme a tiež nalepí 5 nálepiek z každej strany balenia vrátane vrchu s označením KREHKÝ TOVAR (tieto nálepky tiež pošleme e-mailom). Obrázok 3.5.
3,6. Pošle nám 3-5 fotiek z rôznych uhlov aby sme videli kvalitu balenia.

Prepravu k nám do sídla našej spoločnosti objednáva naša spoločnosť. Zákazníkovi pošleme štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu ktoré nalepí na obal a spolu s 5 nálepkami že sa jedná o krehký tovar.

Ak bolo poškodenie zapríčinené z našej strany, tak po obdržaní kachlí pošleme zákazníkovi celú zaplatenú sumu, mínus náklady na jednu cestu kuriérom.

Ak bolo poškodenie zapríčinené z nesprávnym používaním, tak po obdržaní kachlí pošleme zákazníkovi na účet celú zaplatenú sumu mínus náklady na jednu cestu kuriéra a mínus alikvotná časť opotrebenia tovaru.

ODPORÚČAME BALENIE PO DORUČENÍ NEVYHADZOVAŤ A ASPOŇ MESIAC SI HO PONECHAŤ!

Obrázok 3.1.

Obrázok 3.2.

Obrázok 3.3.

Obrázok 3.4.

Obrázok 3.5.