Reklamácia
REKLAMÁCIA – AKO POSTUPOVAŤ
_____
_____
Keď zákazník obdrží zásielku a všimne si že obal je poškodený, kachle neprevezme, podpíše kuriérovi doklad o vrátení / neprevzatí alebo poškodení zásielky a zákazníkovi bude vrátená celá zaplatená suma na bankový účet alebo po dohode odoslané iné kachle. Obrázok ako prídu kachle zabalené: Obrázok 1.1.
Zákazník musí byť pri preberaní kachlí osobne prítomný. Kachle môže aj rozbaliť a skontrolovať pred kuriérom. Kachle prídu zabalené na EURO palete v dební. Na otvorenie debnenia je nutné mať pri sebe uťahovačku / vŕtačku / skrutkovač. Ak po rozbalení zákazník zistí že je na kachliach niečo poškodené, kachle vráti. Podpíše kuriérovi protokol o neprevzatí / vrátení alebo poškodení zásielky a zákazníkovi bude vrátená celá zaplatená suma na bankový účet alebo po dohode odoslané iné kachle.

Obrázok 1.1.
Každý zákazník má právo kachle vrátiť do 14 dní od prevzatia bez udania dôvodu, O vrátení nás informuje e-mailom na e-mailovú adresu peter@sucansky.sk . Kachle zákazník zabalí do toho istého balenia v akom mu boli kachle doručené:
2.1. Kachle položí na EURO paletu s podkladovou doskou (rovnako ako kachle obdržal) a podloží nohy hranolčekmi ak boli súčasťou dodania. Obrázok 2.1.
2.2. Kachle zabalí do bublinkovej fólie. Obrázok 2.2.
2.3. Kachle uchytí gurtňami a zatiahne. Obrázok 2.3.
2.4. Kachle zabední. Obrázok 2.4.
2.5. Nalepí štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu, ktoré mu my pošleme a tiež nalepí 5 nálepiek z každej strany balenia vrátane vrchu s označením KREHKÝ TOVAR (tieto nálepky tiež pošleme e-mailom). Obrázok 2.5.
2,6. Pošle nám 3-5 fotiek z rôznych uhlov aby sme videli kvalitu balenia.
Prepravu k nám do sídla našej spoločnosti objednáva naša spoločnosť. Zákazníkovi pošleme štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu ktoré nalepí na obal apolu s 5 nálepkami že sa jedná o krehký tovar. Po obdržaní kachlí pošleme zákazníkovi na účet celú zaplatenú sumu mínus náklady na jednu prepravu kurérom. (1 prepravu k zákazníkovi.)
ODPORÚČAME BALENIE PO DORUČENÍ NEVYHADZOVAŤ A ASPOŇ MESIAC SI HO PONECHAŤ!

Obrázok 2.1.

Obrázok 2.2.

Obrázok 2.3.

Obrázok 2.4.

Obrázok 2.5.
Záruka na dodaný tovar je štandardne 2 roky. Každý zákazník má právo kachle vrátiť do 2 rokov s udaním dôvodu, O vrátení nás informuje e-mailom na e-mailovú adresu peter@sucansky.sk . Pošle nám fotku problému a ak sa nenájde riešenie, tak kachle zákazník zabalí do toho istého alebo podobného balenia v akom mu boli kachle doručené:
3.1. Kachle položí na EURO paletu s podkladovou doskou (rovnako ako kachle obdržal) a podloží nohy hranolčekmi ak boli súčasťou dodania alebo nohy kachlí tesne podloží iným spôsobom. Obrázok 3.1.
3.2. Kachle zabalí do bublinkovej fólie. Obrázok 3.2.
3.3. Kachle uchytí gurtňami a zatiahne. Obrázok 3.3.
3.4. Kachle zabední. Obrázok 3.4.
3.5. Nalepí štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu, ktoré mu my pošleme a tiež nalepí 5 nálepiek z každej strany balenia vrátane vrchu s označením KREHKÝ TOVAR (tieto nálepky tiež pošleme e-mailom). Obrázok 3.5.
3,6. Pošle nám 3-5 fotiek z rôznych uhlov aby sme videli kvalitu balenia.
Prepravu k nám do sídla našej spoločnosti objednáva naša spoločnosť. Zákazníkovi pošleme štítky s čiarovým kódom pre kuriérsku firmu ktoré nalepí na obal a spolu s 5 nálepkami že sa jedná o krehký tovar.
Ak bolo poškodenie zapríčinené z našej strany, tak po obdržaní kachlí pošleme zákazníkovi celú zaplatenú sumu, mínus náklady na jednu cestu kuriérom.
Ak bolo poškodenie zapríčinené z nesprávnym používaním, tak po obdržaní kachlí pošleme zákazníkovi na účet celú zaplatenú sumu mínus náklady na jednu cestu kuriéra a mínus alikvotná časť opotrebenia tovaru.
ODPORÚČAME BALENIE PO DORUČENÍ NEVYHADZOVAŤ A ASPOŇ MESIAC SI HO PONECHAŤ!

Obrázok 3.1.

Obrázok 3.2.

Obrázok 3.3.

Obrázok 3.4.

Obrázok 3.5.